söndag 19 december 2010

Fjärde advent...

Nu har jag lagt till Camilla bland mina "blogg-vänner" :)
Besök hennes fina blogg, full med kreativa inlägg och fina illustrationer som hon själv gör.

Har avverkat ett julbord med farmor och farfar idag. Trots stort manfall så var det väldigt trevligt.
Hoppas bara att de som är sjuka kryar på sig så fort som möjligt och får komma hem.

Imorgon blir det tjejkväll och jul-mys hos Elina vilket jag ser fram emot.
Och igår var det personalfest med gamla jobbarkompisarna från fritidsgården + några nya stjärnor. Det var riktigt kul!

Hoppas att det löser sig imorgon. Det som sedan i fredags tynger mig.
Åter igen en ovisshet om jobbet.

Nu väntar kvällsmys med finaste älsklingen, då vi varit duktiga idag och tvättat, diskat, slagit in julklappar och klätt granen...

Vinkevink

1 kommentar:

Cecc sa...

Heej!! Nu ska jag bli en duktig liten bloggare ;) Blev som peppad på att börja skriva blogg när jag kan göra det i sängen! ;P

Men nu till min fråga...hur lägger man till bloggvänner?? Känns som lättare att följa andras bloggar om man har det snabbkommandot... Tycker att jag snurrat runt bland alla inställningar men jag hittar inte vart man lägger till vänner..... :/ Kan du hjälpa en blogg-wannabe som jag?

Kram!