måndag 7 mars 2011

Sportlov

Ja, då var sportlovsveckan inledd...
Dock började det inte så bra som jag hade tänkt. Var ju så mycket jag hade tänkt hinna idag. Men, efter att ha gått och gruvat sig och ojjat över att både torktumlare och tvättmaskin pajjat så hade jag inte så mycket energi kvar.
Som TUR var så var ju varken torktumlaren eller tvättmaskinen trasiga, utan efter lite om och men, en tur till konsum och lite propp-byten så funkade de båda igen!

Helgen spenderade vi iaf i Gråis !
Frisk luft, norrsken och framförallt VALPMYS! Även lite mys med de stora hundarna... Sånt är som balsam för själen...

Nu hoppas jag bara på att jag kommer att hitta lite mer energi för resten av veckan. Har mycket att göra och vet inte riktigt vart jag ska börja...

Kanske kommer med någon bild sen... på hur vi får till det i huset!
Fortfarande ska en vägg tapetseras.
Och några gardinstänger ska hängas upp.
Men vi är då, sakta men säkert på rätt väg :)

1 kommentar:

Nisan82 sa...

Fortsätt att vara så duktig på att uppdatera i din blogg,för jag följer den. Kändes bra att få prata med dig igår gumman. Kramar