lördag 5 juli 2008

Do You Dream of Me?



Jag tror jag dör av tristess! Hela dagen har jag gått runt och funderat på vad jag ska göra, men känt mig orkeslös. Nu, när klockan är för mycket så kliar det i benen, men sängen är vad som väntar.
Löneslaveriet börjar på måndag morgon klockan 06.00 och jag måste ställa om dygnet tills dess, så inga nattliga vandringar på ett tag...
Istället sitter jag här och kommer på mig själv med att vara inne på ett eller annat fjortis-community (behöver inte nämna närmare) och funderar, varför?
Hua!

Jag har en sovande krambjörn i min säng, men jag har inte nog med ro i kroppen för att krypa ner under täcket ännu...


Det finns så mycket att fundera på och streta emot.
För mycket...

Ska se om dumburken kan ge mig några svar...

/Until next time... don't let the bedbugs bite

Inga kommentarer: