måndag 27 oktober 2008

Klagomuren...

Har varit till farbror doktorn idag... fick komma till nån ny nisse. En stafettis... inte populärt! Vad har en doktor utan öron och med förmågan att lägga ord i munnen på patienterna att göra?
När jag försökte beskriva hur jag känner mig och så, så tyckte han att jag skulle käka nån alvedon å att det är "normalt att känna sig lite trött på eftermiddan..." Men för i helvette!! Jag skulle ju inte säga saker som är "naturliga". Känns inte normalt eller naturligt då det varat i ett halvår. Om det vore normala tillstånd så skulle jag väl inte klaga?
Är less på detta nu, har ingen ork kvar att strida med heller...

Denna blogg har blivit mitt ställe att uttrycka mitt missnöje märker jag.

Men, jag är ju inte missnöjd hela tiden... faktist!
Hörde av en gamal polare idag, det var trevligt och det uppskattar jag!

Ska hoppa i snarklådan nu. Ska upp tidigt imorgon och ta prover på vårdcentralen...
Wish me luck...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej tjejen, så hittade man dig ute i blogg-sfären oxå:) tråkigt att höra att du inte mår så bra, hoppas det blir bättre snart! ta hand om dig, kram kram! /Susanna (goldkuhlsusanna.blogg.se)