söndag 22 mars 2009

Visst vill man tro...

En av Aftonbladets alla frågor idag löd: "tror du på UFO:n?"
Givetvis måste jag svara ja på detta, blir inte världen lite roligare om man tror... och nu menar jag inte i en religiös mening, utan på annat. En tro på att vi människor, djur och synliga inte är de ända aktörerna i världsordningen. Jag finner den tanken lockande och mycket spännande.


Besök hos sjukgymnasten i fredags, äntligen! Gick över förväntan. Mycket bra, var där över en timme, men fick mycket hjälp. Så nu vet jag var min ryggvärk kommer ifrån och så hoppas jag att jag får bukt på det. Hoppas även på att kunna reda ut det där med knäna, kanske få en remiss och för att opereras så småningom.

Idag, prommis med Lena. Så skönt att prata lite och skratta och veta att någon förstår och vet... lite av varje... :P

Annars så har det varit värsta softa dagen idag, så skönt det varit. Steg ändå upp rätt tidigt idag, men sen bara lallat på och fjantat på hemma... mellan tvätt-turerna. Bara mysa på, Johan och jag... så länge sedan vi bara hade en såndär hemma-mysa-dag tillsammans... varit så mycket så ofta och hela tiden!

Så, tisdag. Resan. Längtar.

Ska börja packa lite imorrn tror jag, är väldigt oförberedd för att vara jag denna gång. Men, det löser sig. Jag har organiserat lite och har en lista i huvet.
Har dock inte bestämt mig vad för halsband/smycken som ska passa till min nya fina topp.
Dagens I-landsproblem lixåm... ;)

Nu, krypa ner i sängen!
Natiinatt

Inga kommentarer: