söndag 19 september 2010

I morgon är en ny dag...

Det verkar som om jag har fått jobb... typ!
I morgon ska jag befinna mig på en högstadieskola på morgonen för att träffa rektorn och förmodligen skriva papper och massa sådant.
Jag blev uppringd i torsdags av denne rektor och han sa att han hade en heltid åt mig, fram till jul åtminstone... kanske längre, det visste han inte.
Så, jag är alltså lovad heltidsjobb nu resten av terminen med start i morgon. Jag kan som inte fatta det själv ännu... men det känns då verkligen kul!!

Så nu ska jag rota fram en väska eller nått som jag kan ha i veckan, min "lärar-väska" som jag brukar använda måste jag lämna in för att laga... den har gått sönder lite...


Annars har det ju varit val-dag idag... och nu håller jag verkligen tummarna för att det bli förändring både på nationell nivå och på det kommunala planet...

Har även hunnit med att fara och prov-sitta soffan jag så handlöst blev förälskad i förut i veckan. Nu kanske vi inte kan köpa en ny soffa än på ett tag... menne... jag har ju hittat DEN i alla fall...
Sen har vi dejtat upp en gammal gymnasiekompis till Johan och varit på Ainas och fikat med henne... Det var jättemysigt och så trevligt att träffa henne... blir som långt mellan gångerna i bland...

Nej, nu fixa lite... för ögonlocken känns nästan tunga nu...

Inga kommentarer: