söndag 26 september 2010

Vemod och Sorg

Nu är det ju tydligen så, att man inte får jobba mer än 100% i Skellefteå Kommun.
Så när jag nu fått ett heltidsjobb på en skola, så får jag inte längre jobba på min fritidsgård.
Det känns inte riktigt rätt...
Inte rätt alls...
Jag hoppas verkligen vi hittar något sätt att kringgå det, att det finns något sätt som gör det möjligt att jag får jobba lite i alla fall...
Lärarjobbet har jag ju i alla fall till jul... om det inte blir fortsatt då, så får jag ju givetvis komma tillbaka... men kommer att kännas tomt fram till dess...

Menne, har avverkat en vecka på skolan nu i alla fall.
Jag trivs redan rätt bra och det känns som om det bara kommer att bli bättre.

Nu ska jag och min fina älskling se lite Carnivalé. Fick ju både säsong ett och två av honom i present... (finns bara två säsonger)

Inga kommentarer: