lördag 6 november 2010

host-lov...

Nej!
Vilket lov detta har varit då... jag har varit hemma och sjuk!!
Så det blev ingen Halloween-fest ikväll för min del... men jag såg då till att min älskade sambo fick sig iväg. Det var jättekul att få sminka honom och göra honom lite skräckinjagande...
Så passade jag på att hyra lite film på vägen hem. Har just sett "How to Train Your Dragon" (fastän Johan ville se den med... men jag kan nog se den igen...)

Annars har det bara varit att vila de senaste dagarna och ta det lugnt, så lugnt man kan... känner en lätt stress över att man ändå är ledig och borde hinna massa grejer. Menmen... det kommer väl ett jul-lov framöver...?
Men vi hade då besök av Jonas som var uppe från sthlm med sin flickvän några dagar, så de passade på att se hockeyn med och hos oss, och Johanni, i torsdags. Jag tycker att det var kul att de tordes fastän jag var febrig och så...
Igår var vi hem till grå och åt lite fredagsmiddag även...

Hoppas att man känner sig något piggare imorgon... så jag åtminstone kan ta en prommis eller nått...

Inga kommentarer: