tisdag 23 december 2008

Äggstanning

Har haft lilla julafton, lite granna, med världens underbaraste i kvälls... Vi såg en av filmerna han fick.
Har även övat på att göra julbord! Känner oss snart vuxna nog att bjuda hem folk på det kanske? Nästa år ska det nog även vankas hemmagjorda köttbullar och hemmatillverkad rödbetsallad! Fuskat lite hittills.
På tal om vuxen, så har jag ju även skickat ut en hög med julkort i år! Hör och häpna, ja, rita kors i era tak! Hoppas alla når fram, till Svea Rikes alla hörn.
(enligt min mors tradition så skickar jag inte till dem som jag brukar träffa under juledagarna...)

För att återgå till kvällen, så har jag skrattat gott åt Jeff Dunham, som roade på kanal 5. Grymt kul kille, med sällskap!
Packat kläder för alla högtidsdagar har jag även försökt. Men i vanlig ordning så har jag packat på tok för mycket och kommer förmodligen att ha glömt något i slutändan ändå!
Vet dock inte hur kommande dagar ter sig, så det är lika bra att vara på den säkra sidan.
Men jag kommer nog att packa om imorgon ändå. Kvällens resonemang "Hm, ska jag packa en tredje kjol eller mina långkalsonger... Hmm... kjolen blir det!" Inte så smart kanske... Jag vet någon som kommer att skratta åt mig imorgon, och några som kommer att tro att jag ska flytta hem till grå igen!

Ska se om jag nu hittar någon Bok bland böcker som jag kan ta med hem och läsa...

Inga kommentarer: