onsdag 17 juni 2009

Men jag tror ändå att jag har upphört att förvånas. Eller?
Ringde till vårdcentralen idag. Vad får jag för svar... jo, "Återkom i mitten av augusti".
Det finns ju idioter och så finns det ju idioter. Jag är ju sjuk NU, det är NU jag inte mår bra. Vad ska jag göra till i mitten av augusti då? Men jag var lite hård och otrevlig, så jag fick i alla fall ringa tillbaka på tisdag morgon och höra om det fanns någon läkartid.
Nä, sjukvården. Vad händer?

*

Till något trevligare ämne.
Måste även skriva och tacka Anna och Jörgen för i helgen. Det var kul att man blev bjuden på fest! Dessutom var det så mycket kul folk där. Ja, förutom Johan och jag och Lena och Jocke så var det ju massa folk som brukar vara på dom kända "gråbergsfesterna". Det var skitkul och så fick man lite sommarkänsla av att dricka några kalla med Jocke Nilsson, Larsson och Frida och KS och alla andra som brukar vara med i stugan på sommarfesterna.
Så mången tack för en supernice lördagskväll, även om vi inte stannade så länge.

Har även umgåtts väldigt mycket med Maria nu på senaste... Nästan som old time, mysigt och mycket kaffe! Me like!!

Nu, försöka orka något... nått i alla fall...
Senare ska jag och tjejerna till Elina och världens sötaste charmtroll Inez och äta suring! Mums!

Inga kommentarer: