söndag 7 juni 2009

Sjukt lugn helg...

Har faktiskt haft en väldans lugn och ro-fylld helg.

Det har hänt så otroligt mycket senaste tiden och allt har bara snurrat för mig. Tröttheten har varit överväldigande.

Allt har varit underbart, om man bortser från dånande huvudvärk som började natten mot fredag, men gick att hålla tillbaka med migrän-medicin under jobbdagen. Men återkom på lördag morgon för att sitta i typ fram till 14-tiden ungefär. Då var man ju lite mör...
Så tyvärr missade jag Nisans födelsedagskalas, men jag hoppas att få träffa henne sen. Var nog inte alls så sällskaplig och passade inte in på en fest i lördags. Men jag hoppas hon förstår.
Idag har det med varit kalas. Min "lilla" kusin fyllde 20!! Herregud, dom har ju snart vuxit ikapp mig, alla mina kusiner... (eller ja, dom har vuxit om mig redan, om vi pratar om längd...)
Det var mysigt att sitta och pratas vid litegranna hos dem. Hoppas att presenterna kommer till användning :)

Sen, val idag...
Kanske borde ha satt mig in lite bättre. Men, nu är det försent och rösten redan lagd. Men jag tror att det blev bra ändå. Lite knepigt, har ju inte, som sagt satt mig in i något. Kom på själv att jag tänkte helt fel först. EU. Sverige.
Jaja, SO-lärarn...

Laddar inför en sista vecka i poolen innan "sommarjobbet".
Dumt av mig bara att jag låste fast mig i mina gamla gängor. Då jag fått erbjudande nu senare om att få jobba massor på samma som tidigare, med massa med högre lön. Men, lite avkastning ger det då.

Ska förresten vara vikarie på skolavslutningen på fredag. Det blir ju kul! Ska kolla på stan om några fina kläder i veckan kanske. Kan vara kul att köpa något nytt, fint. Så har jag dem till midsommar även... om jag hittar några!

(Har btw opererat min sambo i foten i kvälls. Spännande det var!)

Sova snart... jo, snart...
Stiga upp okristligt tidigt imorgon!

Ses då vi ses...

Inga kommentarer: