söndag 28 juni 2009

Lördag igen!

Så var det lördag igen.
Efter en allt mer uttröttande vecka, så är det då helg igen. Skönt.

Det var egentligen meningen att jag och min syster skulle fara till Ekorrsele med hennes tre siberian huskys idag, för att vara med på en valpträff. Men då temperaturen steg allt mer, så blev det istället en dag med shopping i piteå. Det var rätt kul faktiskt, även om jag var lite skeptisk i början då jag varit så trött.

Så ikväll har det vart lite fest här, det har varit trevligt. Men jag följde inte med gänget ut.

*

Kolla i dagens (lördagens) Norra även.
Idag var våran förlovnings-anons i tidningen!!

Vi har ännu inte beställt ringarna. Då det ju fanns så många att välja på var det svårt att välja. Men nu har vi nog bestämt oss. Så snart ska vi beställa.

Underbart!! Jag är så lycklig!

1 kommentar:

Johan sa...

Jag också älskling!