fredag 12 juni 2009

Running Wild

Tiden bara springer iväg... jag blir helt snurrig då jag stannar av och tänker efter.
Galet.
Var tog våren vägen? Vintern?
Pang!
Snart är det höst igen...

Har haft en väldigt stressig vecka. Massor att göra och lite tid att göra det på.
Jag hoppas på en lugn vecka nu. Men jag vet att det inte kommer att bli så.
Kanske ända lediga veckan i sommar, är nu nästa vecka. Då man ska hinna ALLT som man inte kommer att orka resten av "lovet". Och sen är det ny termin igen, och som det ser ut nu så är det samma visa som gäller till hösten med. Springvik.

Johan har haft fullt upp hela dagen och är fortfarande borta. Har jobbarfest idag.
Softar hemma själv ikväll. Fortfarande sjukt trött.
Somnade sittande i soffan. Det har aldrig hänt förut.

Men så ringde Maria, så var jag inte själv längre.
Så kul att du kom förbi ett tag gumman. Det är så skönt att vara med dig.
Hoppas vi kan styra upp nått nu till veckan eller så.

Nu ska jag se om jag hittar nått kul att se på... en film eller så.

Tänkte även tipsa om en skön låt jag lyckades hitta tack vare Fredrik. Men den verkar inte vilja öppnas i youtube. Jag lägger in den en annan gång kanske.

Pratade btw med Farmarn Furious här om dagen... kul. Hade dock varit roligare att träffa honom på riktigt någon gång... Länge sedan nu!

Jasi... film, nu.
Tips någon?

Inga kommentarer: