lördag 8 maj 2010

no time

Nu har jag varit så där dålig på att uppdatera igen!
Lovar dock ingen bättring inom den snaraste framtiden... just nu är det ju så mycket som händer och sker!
Både denna vecka som varit och förra har jag väl varit hemma typ en kvart åt gången.
Att ha jobb i både Bureå och Byske, dessutom samma dag ibland, gör att man spenderar mer tid i bilen än hemma vissa dagar. Men, jag är då så glad att jag får jobba så pass mycket nu. Jag trivs ju så mycket med båda mina jobb och då får man väl göra några slitiga veckor här ett tag. Det är ju snart sommarlov i alla fall... för vissa...
Sen är det ju så, att när kvällarna blir ljusare så får man ju mer lust att hitta på saker då man väl är ledig.

Mycket är bra nu i alla fall.

Försökte dock lägga in "dagens låt" här. Men jag fick inte "bädda in" den versionen på videon jag ville ha. Men jag fick "dela" den, i ett eget inlägg...

Kul att se att så många är in på min blogg fastän jag inte uppdaterar den så flitigt för tillfället i alla fall!

Ikväll, när min käre sambo är borta på "killaktiviteter" ska jag kanske se om jag får någon fotosession...
Well well...
Nu ska jag göra något annat än att sitta vid datorn.
Vinkevink

Inga kommentarer: