fredag 30 april 2010

Nu snurrar det

Haft ett fullspäckat schema sen jag äntligen kom på benen igen!

Måndag var jag ju som sagt hemma och liggandes och sjuk och febrig.
Tisdag, jobb hela dagen. På vägen hem var jag tvungen att springa en sväng på stan, sen hem och snöra i mig mig middagen och sedan kasta mig iväg igen på tjejkväll hos Cecc. Tur att jag hann bli frisk till den. För det var riktigt trevligt!
Onsdag jobbade jag hela dagen med, sen umgicks jag med Denise och vi åt middag på stan. Sen var det bara hem och byta kläder så fort jag bara kunde och så skynda vidare på jobb på fritidsgården hela kvällen.
Torsdag så var det riktigt långdag från tidig morgon till eftermiddag på skolan, så en sväng på stan, hem och äta och så ner på klubbkväll på make up store med Lena.

Så idag så har jag haft sovmorgon, för ikväll, valborgs, ska jag jobba på fritidsgården igen, från typ 17.30 - 02.30 eller något sådant... så jag behövde nog sova lite!

Nu ska jag ta och ge mig ut och röra på mig lite i alla fall tror jag. Trotsa vädret, som tyvärr inte är på våran sida idag...

Hoppas alla får en trevlig Valborgsmässoafton i alla fall!
Vinkevink

1 kommentar:

Victoria sa...

Sv: Tack så mycket!! :D Bilderna blev tom bättre än jag hade föreställt mig dem innan :) Ska hälsa din komplimang till Natali också :D Det ska bli kul i sommar då man kan ta en massa fina porträtt!