lördag 9 oktober 2010

FredagsNys

Jag börjar känna mig som en sådandär missnöjes-bloggar nu, men det är jag inte.... egentligen... Fast jag måste dock berätta att efter fyra arbetsdagar denna vecka så vart jag ju sjuk IGEN :(
Kändes inte okej och riktigt surt att ringa in i morse och säga att febern var tillbaka, och denna gång hade den sällskap med värsta halsontet och snuva med allt vad det innebär...

Så jag har varit ensam hela dagen, och till på köpet har Johan personalfest ikväll... så han har varit borta sen tidigt i morse.
Men jag orkade mig i alla fall på affärn och handla lite middag...
Sen dök Markus upp lagom till Idol, för att lämna lite grejer och så, han höll mig sällskap ett tag innan han for för att utforska nya utestället i stan...
Han dök upp på onsdagkväll även, sådär överraskande och sov över på våran soffa - då alla hotell i hela Umeå var fulla.

Så, fredagsmys blev utbytt till fredagsnys idag...

Har även så ont i halsen att det är inte trevligt att äta något alls... och inte dricka något heller, förutom Mynta-te... det är riktigt gott!

Inga kommentarer: