lördag 23 oktober 2010

Lördagsmys

Åter igen länge sedan jag skrev här...

Jag har i alla fall tagit mig på benen och har jobbat hela veckan. Känns bra det!
Men man känner fortfarande i kroppen att man inte är riktigt hundra ännu... trött och less är jag. Fast, det var ju det dom sa, på vårdcentralen när jag ringde. Att det inte är ovanligt att symptomen sitter kvar i åtta veckor eller längre...
Så, rida ut vågen får man allt göra.

Veckan som snart är slut har varit bra!
Idag är med en bra dag, som har innefattat lite av varje. Men nu ikväll har jag och älsklingen ätit god "efterrätt" eller vad man ska säga. Melon med skinka och så lite oliver och feta-ost. Mums!

Imorgon väntar middag hos svärföräldrarna, ska även fira svärmor som fyllt år för ett tag sen... kommer att bli super!

1 kommentar:

Victoria sa...

Hej hej!

Jodå, bilder på halloween-utstyrseln kommer till veckan :) Vår halloweenfest är på fredag så efter det :) Såg lite bilder på dig på facebook från er fest. Du var jättefin!! :D

Kommer inte upp till Skellefteå förrän tidigast nyår. Mina föräldrar ska komma hit ner till jul nämligen. Så nyår eller kanske i januari :)