måndag 11 oktober 2010

Snoriga Söndag

Ännu en helg helt nästan helt i soffläge... inte kul!
Kommer inte att kunna jobba imorgon heller...
Men sen, då jäklar!
Tisdag måste jag få mig till jobbet... känns inte okej med så många sjukdagar på den korta tiden som man jobbat där. Men vad ska man göra? Kan ju inte heller jobba med feber...

Min fina sambo har i alla fall pysslat om mig och tagit hand om mig hela helgen. Idag lagade han en supermiddag, gott kött, potatisgratäng och sånt och en supergod vitlökssås, blev även vitlökssmör till brödet... allt som allt användes det nästan tre hela vitlökar till middagen idag... så, nu för bövelen ska väl feber och förkylning backa!
Dessutom blev det en liten överraskning med B&J-glass till efterrätt... favoriten!
Jag som inte gillar glass så mycket egentligen... men jag hävdar att B&J inte är som vanlig glass... det är något mer himmelskt... Den lenade skönt i min riviga hals i alla fall...


Och nu, när klockan tagit sig över midnatt och det nu är den 11 - så måste jag säga GRATTIS till en av mina bästa vänner. Maria. Även om vi sällan hinner ses längre, så vet man ändå... grattis på dig finaste och hoppas din dag blir underbar - så får vi ses snart!! PÅ RIKTIGT!!


Jag och Maria, börjar vara några
år sen detta kort togs nu...



Halloween närmar sig även...
Det som alltid varit min favorithögtid. Jag känner inte samma glädje längre...
Vi är i alla fall bjudna på tre halloween-fester. Två den 30:e och en helgen efter... så två stycken hinner man med om man vill...
Då är frågan bara VAD SKA MAN KLÄ UT SIG TILL?
Några verkar vara hur seriösa som helst...
Jag har ju haft turen att jag varit på halloweenfester med olika folk de senaste åren, så jag har kunnat återanvända min utstyrsel några gånger, men nu har nog alla sett just den.
Jaja, får väl klura lite...
Men, om någon har förslag... ge mig lite inspiration...

Jag innan förra årets fest...

Inga kommentarer: