torsdag 2 juli 2009

Häcken full...

Ojoj vad mycket som hänt och gjorts senaste veckorna.
Strök hundutställningen i Piteå på söndag, för att orka med mig själv typ. Och så skulle Chrille följa Emma, så hon blir ju inte ensam. Annars hade jag ju aldrig hoppat av.

Nä, då jag jobbat bara tre timmar tisdagar och torsdagar så hinner jag så mycket annat. Börjar jag kvart över sex får jag ju gå hem kvart över nio. Jag menar, nio har jag ju inte ens börjat vakna om jag har en ledig dag...

Var btw och såg Transformers, den nya, på bio... på premiären! Bokade för Johans skull, men jag gillar dem jag med!
Den var ju hyfsad. Var dock så trött, efter att ha jobbat och stressat hela dagen, så hör och häpna, jag blundade till lite och var så grymt nära att somna i slutet. Men, i det stora hela var det en skön film. Lättsam aktion med en grym Optimus Prime! Kommer nog att se den fler gånger då den kommer på dvd...


Vi har förresten beställt våra ringar nu och det lät som om de skulle komma före helgen!!


I morgon ska jag följa med min familj och se Beach Boys i Piteå. Det känns som spännande. Det är ju kultmusik. Värsta sommarstämningen! Me Like!



Får se vad man ska ha på sig för kläder bara, känner mig inte bekväm i något just nu. Det är ju så fruktansvärt varmt hela tiden! Men det verkar ju som om det kommer att bli lite kyligare...

Sen, Stadsfest i stan. Har gått två svängar på festivalområdet. Känns kanske mest som en "matfest" just nu. Ska inte gå in något alls kommande kvällar. Kanske en sväng på lördag på dagen bara, för att få smaka lite langos, det är ju så fruktansvärt gott!!
Det blir i så fall efter kalaset hos lilla Liv som fyller hela fyra år! Hon börjar vara riktigt stor ju, på riktigt. Kom ihåg när jag flyttade in i den här lägenheten, då flyttade ju dom in i samma veva nästan och då var lilla Liv riktigt liten istället, ett litet knyte bara.
Så alltså har jag snart bott i den här lyan i fyra år. Otroligt.


Vet inte vad mer jag har att berätta. Fullt upp. Fullt i huvet.
Tror det blir lugnare tempo snart, då kanske jag hinner umgås med mina vänner lite mer. Speciellt Denise, som jag inte träffat på jättelänge känns det som nu. Sen ska jag bjuda hem Cecc, Camilla och Elina även och kanske Inez, om hon vill hänga med tanterna. Hon är då för charmig.

Nä, nog svamlat.
Vi hörs.

Inga kommentarer: