måndag 4 januari 2010

30stm

Igår var det lite galej här.
Väldigt trevligt hade jag hela kvällen.

Dessutom passade min underbare sambo på att överraska mig med att köpa en biljett till 30 Seconds to Mars, som spelar i Stockholm i Mars, den 10:e för att vara exakt.

Bara därför bjuder jag nu på denna låt som jag tycker är fruktansvärt bra!



Tråkigt att Johans barndomskompisar nu idag styrt kosan mot deras nuvarande hem i det ovannämnda Stockholm. Hoppas att de kommer hem välbehållna.
För Maria och jag kommer ner och säger hej till dem i mars! Snälla Markus som sagt att vi får låna hans lägenhet även.



Idag har jag faktiskt varit lite aktiv.
Tog en prommis ner på stan för att egentligen o-fynda på rean som startade på MQ.
Well. Blev då billigt i alla fall då.

Vi åt rester från nyårs idag med! Som kul.
Igår var finaste Maria här och lagade mat till oss. Och då blev det också över jättemycket! Så vi har mat i form av rester imorgon med.
Hon är så söt.
Hon tyckte att vi bjudit henne på mat så ofta att hon ville bjuda igen. Så hon var här och lagade mat, eftersom vi skulle vara här sen även.

Just nu ser Johan JVM på teve. Jag lyckades "lura" honom att se matchen nästan :P
Själv underhöll jag mig med att ser Star Wars episod IV - A New Hope. Grymt länge sen jag såg de äldsta filmerna. Dom är riktigt bra.

Nej. Sängen nu kanske?
Har lite att göra imorgon faktiskt!

Inga kommentarer: