fredag 29 januari 2010

what to say?

Well... ett tag sen update.
Vad ska man säga.

Har inte så mycket att förtälja känns det som.

I veckan har jag jobbat två dagar som lärare, jättekul att få komma tillbaka till en skola och till klasser som känner mig!
Har haft p-möte ikväll och så jobbar jag imorrn kväll på fritidsgården.

Träffade Cecc en sväng på stan igår, innan vi skulle bege oss till Maria och ljusparty. Blev ingen shopping för mig, då min budget är strängt begränsad nu.
Har ju en sambo som fyller 30 och sen en mamma som fyller 50, båda inom en månad.

Igår var jag även till farbror doktorn igen. Fick ett långt möte med honom denna gång...
Men ändå inga svar.
Var och tog många, massa olika prover idag.
Tänk om de ändå kunde luska ut vad som är fel med mig? Något är det ju.
Frågan är bara, vad?


Jasi, har inget jobb imorrn på dagen, vad det verkar. Så då ska jag göra ett försök att städa och plocka här hemma och göra fint! Nu har det blivit hem-a-la-bombnedslag igen...
Borde göra ett schema eller nått... Denise?! Du får hjälpa mig att organisera upp mig och min bristande förmåga då det gäller att hålla snyggt och städat... jag har ju ordning i mitt kaos istället...

Nu, soffan och lite criminal minds innan sängen...

2 kommentarer:

Puss sa...

Jag vet vad man kan säga. Älskar dig!!

Nisan sa...

JA men det kanske vore en ide att göra ett litet schema. Men jag kan komma och städa hos er eller så blir det bara ännu mer kaos. För så länge man har ordning i sin kaos är det väl helt okej enlig mej?? Kram