söndag 17 januari 2010

Som utlovat, och bättre sent än aldrig...

Jag var på en promenad med Vickan igår, och vi hade våra kameror med oss även.
Nu lyckades vi ju välja en dag utan solljus och jag hade lite avsaknad av inspiration, men här satte jag ihop ett litet enkelt collage med några av bilderna som kanske blev något sånär i alla fall...
Använde ett nytt program för att sätta ihop det, så detta är mitt första trevande steg på egen hand med detta.

Jaja... här är bilderna...




Sen så hade jag ju för lääänge sen skrivit att jag skulle lägga upp några bilder som jag tog när jag hade bytt gardiner och tagit fram mina röda ljuslyktor och så vidare... Slängde ihop ett litet collage med de bilderna med nu, när jag satt med allt framför mig. Så jag bjuder, så här tre månader i efterskott, på dem nu då...



Bättre sent än aldrig, som man säger....

Annars då?
Well, har inte gjort så mycket nu denna vecka, då jag vart rätt krasslig. Men fritidsgården öppnade i fredags och då jobbade jag. Det var jättekul!


Nu ska jag och Johan se lite Sagan om de två Tornen. Såg första filmen igår!

Vinkevink så länge...

2 kommentarer:

Syster yster sa...

Snyggt, syster!
Jag gillar bilden på boken! Du får visa sen!!

Victoria sa...

Åh jättefina bilder! Håller med förgående talare, boken i kyrkan blev ju skitbra :D