fredag 8 januari 2010

Klart och Betalt!

Yes.
Nu har vi både flygbiljetter och konsertbiljetter!
Datum och tider är bestämda.
I Mars åker jag och Maria mot nya äventyr i Stockholm.

It Will Be the Time!

Vi. I lördags.
På toan.
Party på G.



Har annars bara varit hemma idag. Kände mig rätt risig igår kväll, och även i morse. Så. Eftersom det är någon vajsing på värmen i huset. Stannade jag under täcket. Med laptopen och så nästan hela dagen. Hade ont i huvudet och halsen. Så passade på att se i kapp på Robinson som jag lyckas följa...


Har haft både Maria på besök ikväll, sen tittade även Grannen Emil upp en tväris. Det var trevligt! Trots kylan!

Nu ska jag mysa med min käre sambo i soffan lite till Criminal Minds innan det blir dax för sängen. Han har ju börjat om att jobba idag, efter jullovet!



Bjuder på denna vaggvisa...

Inga kommentarer: