torsdag 11 februari 2010

Grattis Älskling

Vad är det för dag idag? Vad är det för dag idag?
Nä de e ingen vanlig dag, för det är Oaboas födelsedag...
HURRA HURRA HURRA

Ja, idag har han fyllt år, min finaste... världens bästa pojkvän.
Eftersom vi båda har vart rätt krassliga så har vi inte gjort så mycket spännande på hans stora dag. Att fylla 30 sådär...

Men, han har då fått ett otroligt fint paket. Och jag tror att han blev VÄLDIGT nöjd över innehållet med!
Fast, då jag inte hittade några presentsnören så var jag tvungen att improvisera lite och rita dit det istället.


Nu ikväll har grannarna varit upp och fått lite tårta... firandet fortsätter sen imorgon istället i Strömfors...
Så det blev bara ett litet mysigt fika och kalas på fyra personer.
Passade på att tända lite ljus, så jag tog kort på en ljuslykta med som jag tycker om så mycket. Värsta fyndet på indiska :)


Nu fortsätter myset och snörvel-maratonet i soffan...
CSI och sen Criminal Minds :P
Nattinatt

1 kommentar:

Victoria sa...

Åh tack så mycket för stödet :D
Gratta Johan i efterskott från mig :)