söndag 28 februari 2010

ja e DÅLIG!

Ja!
Det är så... försök inte intala mig annat...
Denna månad har jag varit en DÅLIG bloggare....

Men det finns hopp om bot och bättring!

Har nog haft lite för mycket att stå i hela denna långa(?) månad, plus att det varit så mycket hemligheter för min sambo - och det är bara det jag inte kunnat skriva om som cirkulerat i mitt huvud. Sen så har jag varit lite sjuk med. Och haft fullt upp med annat bitvis.

Nu har jag även hunnit med att fira min mor ordentligt i veckan. Hon fyllde ju som bekant 50 i tisdags. Då det var firande i Gråis med bara lite familj å släkt. Igår var det storkalas med öppethus från 14.00- ca 02.00 då jag, min sambo och syster skötte allt som mat, fika och städning... och sånt.

Nu är jag trött.
Jobbade även kväll och så på fredagen, kom hem från jobbet närmare 01-tiden...

Som tur är var det inte så mycket som skulle göras idag i grå... så jag fick må dåligt i fred... fick migrän och så, magen mår lite illa fortfarande, men medicinen bet iaf på huvudvärken...

Har de två senaste veckorna jobbat på en högstadieskola nu, ska vara där kommande vecka med. Får se hur det blir med hon som jag vikarierar för, hon kan bli borta längre och i så fall så kan jag få förlängt... vilket jag hoppas på...
Jobbar även mer kvällar nu, då vi har haft lite bortfall på fritidsgården bland personalen.
Det klumpar som ihop sig!

Nu ska jag iaf ladda för imorgon, kanske planera lite för vad en av mina klasser ska göra...

Wellwell... kanske störa min söta, fina, underbara sambo under hockeyn lite först ;)

Inga kommentarer: