fredag 7 november 2008

Fever, fever - leave my head alone...

Allt i huvudet snurrar... och gör ont...
Halsen värker den med, likaså hela min kropp...
Nu är jag less, var på bättringsvägen trodde jag. Men nu är man här igen!

Syrran hade "kalas" idag, fyller år i morgon. Farfars och Morfars for till grå för att fira henne idag, jag hade längtat till detta, både att träffas men även att andas luften hemma. Men istället blev det att vara hemma hela dagen idag. Försöka vila. Har blivit en del ompysslad även. Gränslös Kärlek!

Ska strax lägga mig och försöka sova...

Såg en mysig film ikväll, Stand ByMe. Väldigt bra, bra köp älskling!

Måste även få lämna en synpunkt om Idol.
Lars? Han var min favorit redan sen första audition. Nu är han ute ur leken, vilket kanske ändå är bäst. För hans del, för hans egna skull. Har nu inte sett Idol på flera fredagar, men det känns kanske inte som rätt forum för honom. Kanske?
Jaja, vi ser väl när det kommer ut en skiva med honom... Ser fram emot.

Hoppas att det blir grå imorgon istället då, hoppas att jag är friskare tills dess... Så man kan fira syrran på hennes egna dag! Får se vad hon har för planer också...

Idag har jag även fått klartecken från högre makter att "avbryta mina studier" om jag så önskar. Detta känns som en stor sten, fallen från mina axlar som lidit av dess börda. Samtidigt går funderingarna runt i mitt huvud, fördelar mot nackdelar.
Vet dock inte vad denna sista kurs skulle ha gjort för min utbidlning egentligen. Får se, när jag funderat klart!

Inga kommentarer: