fredag 14 november 2008

Utmanad

(Bara för din skull Denise!)

Tre personer som får mig att skratta:
Johan, Syrran och Tobbe

Tre saker jag älskar:
Johan, släktåvänner, känslan av att vara till freds med livet

Tre saker jag hatar:
Samhällets baksidor, gammal mat i kylskåpet, planer som går i krasch

Tre saker jag inte förstår:
Varför det är svårt, varför LTU alltid ska krångla, varför tv:n inte funkar som den ska

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
= databordet: mobilen, cd-skivor och halstabletter

Tre saker jag gör just nu:
Irriterar mig på tv:n, känner mig mätt och belåten (goood räk/morots-soppa!), pratar med Johan

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Se pyramiderna, uppnå ekonomiskt oberoende, lösa Palestina-frågan

Tre saker jag kan göra:
Lyssna, skriva, måla

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Musik som berör, Magnus Betnér, Sanningar

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Prata franska, smida, komma ihåg saker bättre

Tre favoriträtter:
Svärmors Räksoppa, Cecc´s Semesterpaj, Mormors Kroppkakor

Tre saker som skrämmer mig:
Plötsliga ljud, Höjder, Samhällets orättvisor

Tre personer jag utmanar:
Syrran... och nån fler som läser min blogg, ta för dig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har antagit utmaningen :)