onsdag 19 november 2008

Ofatligt trötta Onsdag

Somnade närmare fem i morse.
Kunde inte sova, trotts oändlig trötthet. Hade ingen ro i kroppen.
Pratade med Maria idag, om så kallade insomningstabletter. Kanske vore ett alternativ. Får se.
Oron försvinner förmodligen inte för det dock.
Men, tack Maria för pratstunden. Gör mig lugn i sinnet...

Jag hatar hela jävla systemet just nu. Har nog fallit mellan stolarna rejält.
Får inte jobba för doktorn, men blir inte heller sjukskriven. Kan inte söka a-kassa då jag är sjuk och inte heller sjukpeng ser det ut som just nu. Helvete! Fyra-fem inkomstlösa veckor ser det ut som nu... Helvete!!!

Ursäkta. Inte meningen att svära sådär egentligen, känns inte så belevat. Men ville bara få ut det ur systemet.

Imorgon ska jag försöka ge mig på att jobba. Känner mig ändå inte helt frisk ännu. Så fruktansvärt frustrerande. Men, vad göra?

Har inte hört något från jobbet jag sökt ännu heller. Jag känner mer och mer hur gärna jag vill ha det jobbet. Håll tummarna för mig ännu hårdare är Du snäll...

Otroligt trevlig tisdag hade jag i alla fall, fram till sängdax. Vaknade med en lycklig känsla i kroppen.
Middag hos Helén och Anders, med Christoffer och Johan. Sen bar det av till Drängs och Elina och Inez tillsammans med Cecc.

Cecc, jag är INTE avundsjuk. Stackare du.
Hoppas att det löser sig å så...
Och Susanna, I wish you all the best!!

Nu sova, imorgon tidig uppstigning. Börjar ju åtta herregud ;)

Nattinatt

Inga kommentarer: