söndag 23 november 2008

MMS-surprise

För någon dag sedan så fick jag ett MMS till min mobiltelefon. Spännande, tänkte jag. Men kunde inte öppna det då min telefon är av lite sämre kaliber (men snygg och stilren).
Idag så fick jag äntligen sms av telia att jag kunde logga in på nätet för att se detta medelande. Yes!
Men vad fick jag se?! Inte var det någon gullig bäbisbild från Elina eller någon kul grej, det var ett reklamMMS för Per Gessles nya skiva...
Vem är den illonda person som kommer på något sådant? Vem kan vara så genomrutten att ens tänka tanken? Jag hatar hans musik... blir näst intill mordisk av att höra toner från honom...
Snacka om besvikelse!!

På tal om Per förresten, sprang på Per idag på stan. Eller det var snarare han som sprang på mig, jag stod ju stilla. Trevligt att prata en stund och tack för omtanken! Fortsätt att sprida värme omkring dig gammle vän!


Hade tänkt prommenera till nordanå för att ta en fika hos Maria, där hon jobbar. Men så blev det inte. Stadsturen började bra, men sen vet jag inte vad som gick snett. Blev hemgång istället.

Haft Lena och Jocke på besök idag, vi storspöade killarna i ett parti Rita och Gissa!
Träffade Denise i förrgår, äntligen! Så längesen jag umgicks med henne sådära, skönt att få prata av sig lite med någon som henne så där ibland.

Jobbandet i vecken (alla två dagar) har gått jättebra, över förväntan. Veckan som kommer har jag fyllt med jobb, som jag ser fram emot! Känns kul!
Har även pratat med rektorn på skolan där jag sökt jobb, det kändes bra att prata med henne och vi verkade komma bra överens. Så nu hoppas jag att när dom går igenom alla ansökningar, som dom inte ännu gjort, inser att jag är bäst lämpad för tjänsten.
Så, snälla, fortsätt att hålla tummarna med mig...

Och, Maria... underbar musik...
Vill inte sluta lyssna...
Bring me more of this...

nattinatti

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja men de var trevligt att komma förbi er och snacka en massa. För de behövs ibland. Men vi får styra upp så att de blir lite oftare. Eller så kanske du blir less på att jag babblar om vi ses för ofta :P
KRam

Anonym sa...

haha, nä då... kan vara riktigt skönt med babbel ibland vettu ;)
Kram