fredag 25 december 2009

God Jul

Jag orkar inte fortsätta med den där tomte-dikten. Länkade till den på min facebook, så läs mer där om du vill...

Jag har haft en jättebra julafton och det visade sig att jag hade varit hur snäll som helst. För jag fick precis det jag önskade mig. Och mer där till.
Hoppas min familj blev nöjd över det de fick av mig med och så. Och att jag får tillfälle snart att byta klappar med Maria och Lena.
Maria ska jag nog träffa imorgon afton, efter att vi varit i Strömfors.

Idag har vi mest myst runt hos mamma och pappa. Lina, min gamla barndomskompis som nu mer bor i sthlm och jag allt för sällan, var förbi här idag. Det var kul att prata med henne.

Nu för ett tag sedan for älsklingen in till stan. Han ska på partaj med lite gamla gymnasiekompisar ikväll. Men jag står över.
Är lite sliten idag känner jag. Så, jag sitter just nu med mammas laptop och vinglar med den på ena benet i tevesoffan...
Tänkte läsa lite i en bok jag fick igår kanske.. en Edgar Allan Poe-bok, väldigt vacker sådan.
Bara ta det lungt och mysa.

Så, god fortsättning.
Nu ska jag lägga ner detta, för idag i alla fall...

Vinkevink och julmys åt alla!

1 kommentar:

Lina sa...

Alltid lika roligt att träffa dig!! Äntligen blev det av oxå... Ha det så bra så får vi se till att träffas lite oftare... Kram på dig!!