tisdag 1 december 2009

Och bakom lucka ett...

...hittar vi SNÖ!!



Wonderful, jag trodde min käre sambo lurades med mig när han i morse sa att det var hur mycket snö som helst ute!
Men så var inte fallet.
När jag steg upp, där efter nio någon gång (skönt med lite sovmorgon och en lugn förmiddag just nu) så blev jag så lycklig över att se solljuset som fick snön att gnistra utan för fönsterna.

Jag tog faktiskt ett gäng bilder med min mobil... Genom de smutsiga rutorna :P



Varsågoda, lite glädje i form av snö och solsken från mig, till er alla!

Måste verkligen ladda batteriet till nya fina kameran, så man kan göra nått vettigt!

Annars då.
Jo, fullspäckad dag.
Jobbat dag på gymnasieskola och sen haft medarbetarsamtal+p-möte på fritidsgården. Det har varit jättekul, båda. Men nu har man det körigt i huvudet.

Öppnade första luckan i adventskalendern. Eller lucka, snarare ficka.
Blev som bra tror jag. Känner mig nöjd med mitt påhitt!

Men, slut i huvet nu.
Mycket att göra.
Lite tid.
Näst intill obefintlig ork.
Nu vill jag sova, helst en vecka i sträck... minst!
Mitt huvud exploderar snart.

Nu, nattinatt

1 kommentar:

Lillasyster sa...

Glöggen smakade diskmedel, som alla andra glöggar... Så lite besviken blev jag. Om det står att den är smaksatt med kakao, så kan den väl smaka liiite choklad. Eller?

Min gubbe kommer nog hem ganska sent på söndag, och då är han nog ganska trött efter att ha kört bil hela dagen och kvällen.. Så vi får ta filmkväll en annan kväll.
Men jag kanske kommer förbi en stund! Om jag får? ;)