onsdag 3 mars 2010

bättrar sig

Jahapp, då börjar man bättra sig då?

Jag har dock varit så grymt trött i veckan. Vet inte vad det beror på.
Har i och för sig haft en rätt hektisk helg.
I kväll, egentligen igår kväll först, skulle vi har varit till Elina. Men det blev flyttat till idag på grund av vädret. Fast nu hade ju inte vädret blivit så mycket bättre, så de var fortfarande insnöade i drängs så vi fick skjuta upp det till veckan efter jag vart i sthlm.

Nu på måndag styr ju Maria och jag kosan söder ut!
Det kommer att bli hur bra som helst. Synd bara att man är fattigare än en kyrkråtta just nu. Men det får lov att lösa sig ändå.

Hua. Jag skulle ha tagit bort mitt nagellack redan igår, men har fortfarande inte gjort det. Känns som om man är en skabbig lärare när man har halva naglarna täckt med mörk färg... flagnat och risigt...
Men seriöst! Jag har somnat nu varje afton i soffan.Vars kommer denna trötthet ifrån? Gillar det inte alls. Stökigt har vi med här hemma.
Hoppas jag har ork att i alla fall ta itu med något innan jag far. Har då bokat tvättstugan i helgen så. Det ska jag göra. Det måste jag göra.

Well. Kanske ska göra ett litet ryck nu då. Ett litet bara, innan snarklådan väntar. Ska ju jobba både dag imorgon och har p-möte på kvällen, sen jobbar jag både dag på skola på fredag och efter det heeeela kvällen/natten på ett stort arr. i stan. Kan behöva all sömn jag kan få nu då!

Inga kommentarer: