måndag 15 mars 2010

Måndag

Läste recensionen av 30stm´s spelning i aftonbladet... och måste undra om den som skrev den var där över huvud taget?
Skumt.

Well. Jag är då mer än nöjd över hur min onsdagkväll spenderades den veckan. Överlycklig. Vet inte vilket ord som skulle kunna göra upplevelsen rättvis.
Men lita då inte för allt i världen på den blinda och döva person som skriver för aftonbladet.

Ikvälls har Cecc och jag varit till drängs och träffat Elina och Inez. Även Emil med givetvis!
Inez är ju bara för söt. Hon har blivit riktigt modig även. Värsta charmtrollet! Längtar tills man far dit igen!!
Även kul att träffa Cecc å Elina för att surra ikapp lite tid. Känns som vi inte sets på länge nu. Bättring på den fronten även...

Annars så, jobbat nu första dagen efter "sportlovet". Är så glad att jag fick förlängt på den skolan jag varit på ett tag nu. Känns vant och bra att vara tillbaka där.

Markus, som körde upp till skell sent igår, och i natt. Var förbi med mina "lämnade" saker nu när jag var borta. Så jag kunde ge sista presenten till Johan :D ett öl-kar!

Tänkte kika på Boston Tea Party nu... tycker om hur de diskuterar! Men det hann ju sluta!!
Så nu blir det CSI istället och mys med älsklingen...

1 kommentar:

Kicki sa...

Vilken mys kväll :)

Rösta på mig så jag blir veckans blogg.. Är nummer 3

http://soclog.se/p/f.html?url=http://placebohoe.blogg.se/2010/march/borja-rosta-1.html