måndag 29 mars 2010

Te och Skor

Har tyvärr varit tvungen att stanna hemma med mitt värkande huvud och lite feber idag... men lite nytta har jag ändå gjort.
Jag har lekt arkeolog och grävt fram våran bil... mycket spännande. Tyckte för en stund att jag anade en mammut-bete...
Sen så har jag nu i afton börjat gå in de nya skorna jag köpte här om dagen. I fredags för att vara exakt. Var lite osäker från början, att de kanske var lite för små. Men nu efter att ha haft dem på fötterna i över två timmar så känns det bättre.
Hon som jobbade där på affären sa att dom skulle gå ut sig en del.

Har just gjort mig lite te också. Det teet jag köpte i sthlm som hette Dreamtime. Hade inte ens öppnat förpackningen och luktat på det förrän ikväll.
Det ska i alla fall vara rogivande och bra att dricka så här på kvällskvisten.
Så nu ska jag se fortsättningen på Boston Tea Party och dricka mitt Te...

I morgon ska vi på teater förresten!
Först hade jag och Cecc tänkt fara på Make Up Stores klubbkväll, men jag hade missat att det var imorgon "Daniels pjäs" skulle gå upp här, trodde det var mycket längre kvar!
Så, snabbt ombestämde vi oss och ska på teater istället. Mycket kul och spännande ska det bli!

Inga kommentarer: