onsdag 17 mars 2010

Onsdag mittiveckan

Full rulle.
I går då jag kom hem från jobbet fick jag rätt snabbt sällskap av Markus och tillsammans inväntade vi Johan. Sen fixade vi lite käk så blev han över hos oss över natten...

Idag då jag kom hem från jobbet hann jag knappt ta av mig ytterkläderna innan Johan ringde å sa att han kunde fara från jobbet.
Jag brummade då iväg och plockade upp honom för att sedan styra kosan mot ica. Där inhandlade vi ingredienser för dagen, och morgondagens, middagsbjudningar.
Så nu har vi haft Maria och Markus här på middag. Så mysigt!
Gott blev det och så trevligt. Maria gick just hemåt. Pojkarna sitter i soffan å ser på teven nu. Fin bild, bra ljud!

Imorgon blir det jobb på skola för hela slanten, sen blir det middag med Mange och Nina! Så kul att dom kommer hit på mat!!
Sen ska vi styra kosan mot nordanå för att få se och lyssna till den underbare Magnus Betnér.
Det är riktigt länge sedan vi köpte biljetterna nu, så man blev som överraskad "oj, det är i veckan vi ska fara å se".
Det börjar ju vara några år sen nu jag såg han första gången. Då var han hur grym som helst! Körde på en timma längre typ, än vad han egentligen skulle... Rolig publikvärmare hade han även. Mycket uppskattat!
Så nu har man höga förväntningar ;)
Förra gången var jag ju med Lisa och såg. Vad jag kan sakna henne ibland faktiskt. Det var riktigt kul att lära känna en sådan person.

Iallafullafall... fredag hoppas jag att jag kan ta det lungt, på dagen. Men på kvällen blir det lite ös på gården. Blir hur bra som helst!

Nu känner jag att det snart är sleepytime för mig. Är riiiiiktigt trött i ögat...
Kanske inte så konstigt efter så många veckors stress och myckenhet. Inte haft en lugn stund sen typ slutet av januari.

Vinkevink

1 kommentar:

Kicki sa...

Trevlig helg :)