söndag 25 januari 2009

Collect some stars to shine for you

Redan söndag!! Lite förvånande, veckan har fullkomligt sprungit fram.
Jobbat på som gympalärare hela veckan, även haft lite andra ämnen. Jag trivs väldans bra på skolan jag hamnat på och de verkar trivas med mig med även, de vill som ha kvar mig.
Jobbade även fredagkväll på disco, det är som kul ändå. Kliva i fritidsledar-skorna sådär!

Men jag har ju gjort annat än att jobba också.

I tisdags så var vi och firade Jocke och hade trevligt. Hoppas att han blev nöjd över presenterna! Dom hade då gjort goda tårtor och köpt lyx-kaffe, smaskigt!
Onsdagens lunch tillbringade jag med Maria på waynes, vilket var uppskattat. Bytte även lite julklappar så här i efterskott. Kväll spenderade jag hos Cecc, med Elina och Inez vilket var väldans mysigt! Inez vart inte alls ledsen då nån annan än mamma höll i henne. Det är så kul att vi har börjat träffas allt oftare. Nästa gång skulle vi ta en stadstur lät det som. Kommer att bli supernajs!
Torsdag kraschade jag i soffan rätt så tidigt, orkade inte ens vara vaken att se Criminal Minds. Men jag behövde nog sova då jag jobbade både dag och kväll/natt på fredagen.

Igår, lördag så gick vi ner på stan och shoppade lite på halva rea-priset. Gardiner som jag ska ha som draperi i sovrummet, några nya kuddar och en filt. Kommer att bli jättefint, när jag nu får tummen ur och möblerar om sovrummet. Måste nog köpa någon ny skarvsladd innan jag kan göra slag i saken också.
Från stan gick vi direkt hem till Mange och Nina och Saga, där även Camilla och Robert var med lille Brian på tre månader. Då Saga fyllde tre år nyss så hade vi med ett litet paket till henne. Hon är då för söt, hade picknick med mig medans vi såg hockeyn på teven. Även Brian kopplade på charmen och var alldeles så där jättegullig.
God mat, gott sällskap och en vinst gjorde en lyckad lördagskväll!

Nu ska vi snart packa oss iväg för att först gå en vända genom stan för att sedan hälsa på Denise, kanske även fara förbi moster om hon är hemma, se om jag kan hämta mina skor där.

Då har alla koll på läget va? ;)

Ser fram emot en ny spännande vecka och funderar på vad man ska säga till farbror doktorn imorgon...
Well, well...

Ha det gott!
Vinkevink

1 kommentar:

Anonym sa...

De var så trevligt att ni kom hit och fikade. Hur gick de hos farbror doktorn i dag? Kram