lördag 17 januari 2009

Sköna lördag...

Idag var ytterligare en bra dag!
När min käre Sambo begav sig till sitt jobb, blev det en vända på stan för min del.
Stadstur med Cecc är aldrig fel. Hittade en eller annan grej, fick många idéer och vill som vanligt ha mer än vad man har råd med. Men ett eller annat inköp blev det väl. Kanske inte de mest spännande grejerna, men ändå! (som en ny penna till min kalender till exempel)

Har dock varit rätt trött.
Kan bero på den nya erfarenheten att jobba som gympalärare. Det är hur kul som helst, men ljudnivån är ju i en helt annan skala än i ett vanligt klassrum. Plus att eleverna är mer utspridda i en gymnastiksal. Men det är fruktansvärt roligt! Ska få vara där minst tre dagar till.


Var och hälsade på Kusin-Sara här om kvällen. Det var jättetrevligt och mysigt. Max blir också så glad när jag kommer dit. Han är för söt han, å Saras gravid-mage blir bara större och större!
Spelade ett jättekul spel där, som jag måste få komma och prova igen... då mina ögon är mindre trötta...

Har även pratat lite med Maria, hoppas att jag kan träffa henne snart någon dag. Saknar henne mycket!

Och Lena! Måste hinna träffa Lena, och hur i all världen kunde jag/vi missa Jockes födelsedag? Vi kommer och firar någon dag snart, så fort vi alla har tid!





Och, lilla vän... var du än är, så hoppas jag att du mår bra... att allt är okej och att du är i säkerhet. Fick farhågorna bekräftade idag, och tankarna gnager i mig...
Men, inget kan jag göra, förutom att önska att du är i trygghet och okej, någonstans.

God Natt

Inga kommentarer: