måndag 19 januari 2009

Unusual...

Förmiddagsupdate, ovanligt för att vara jag. Eller hur?
Ska snart bege mig mot jobb, de ringde tidigare idag, på morgonen och undrade om jag kunde komma och jobba med början 12.00, vilket passar mig väldigt bra. Ska nog få vara där resten av veckan även, eller iallafall nästan. Blir superbra!

Tog en långpromenad med Lena igår, vilket var väldigt skönt. Dels för att vädret var så bra, men även för att få ventilera lite tankar och annat.
Sen tittade mammsen och pappsen förbi i går afton även, ville ha sig lite kaffe.

Fick syn på en reklamannons från Skrikhult idag, herregud säger jag bara!! Snälla låt mig fara och se Tiamat och The 69 Eyes i Stockholm i början på februari. Mitt hjärta slog ett extra slag när jag såg detta. Även Deathstars skulle spela litegranna snart... och släppa ny skiva! Spännande, spännande.

Nej, man kanske ska ta och äta lite lunch nu och sedan börja bege sig...

Tyckte förresten att jag nyss hörde granndottern i trappen... men det var nog inte hon, då de flyttat ut nu. Så tråkigt, så tråkigt. Kommer att sakna dem allihopa, även om vi kanske kommer att ses framöver, så var de ändå några av de bästa grannar man kunde ha!

Jaja... nu - Upp Upp och Iväg!

Inga kommentarer: