onsdag 28 januari 2009

Sssscore!

Ja, jag kan nog erkänna mitt beroende nu...
Kan helt enkelt inte få nog, eller sluta...
Kan inte sluta fantisera eller drömma om det heller, då stunden ges.

http://www.spelagratis.se/spel.php?&register_id=43

Där har ni min drog, jag tänker dra er med mig!

Och ja, Johan. Jag vet att du typ var på dagens highscore nyss med sjuka poäng!

*

Var till en läkare i förrgår, fick även denna gång lämna hur mycket blod som helst. Får höra vad som hittas sen.

Efter jag åderlåtit mig så for vi hem till syrrans kille där vi träffade en supertrevlig schweiziska vid namn Anna. Det var trevligt att sitta där å småprata på lite ringrostig engelska ett tag.

Igår var jag och Sara och åt på tatung efter att jag slutat jobba (på fritids! skitkul att vara där igen, omän bara för två dagar). Det var jättegod mat, jag åt för ovanlighetens skull friterad kyckling och sötsur sås. God mat och gott sällskap!
Sedan fortsatte vi kvällen med att se bio, vi såg Benjamin Button´s otroliga liv. Den var jättemysig, kan jag rekomendera!

Men sen, i morse vaknade jag med tungt huvud, svidande svullen hals och nysig näsa. Kännt mig febrig hela dagen och det har varit jobbigt att ens tänka! Men, jobbat på fritids ändå. For hem och vilade direkt efter jobbet. Har tagit lite ibumetin, men är det någon som har en dunder-kur så hjälp mig gärna!!
Ska sova nu och hoppas att jag orkar upp imorgon då jag ska få vara Matte/NO- och gympa- lärare igen.

Sov gott... och spela ett spel åt mig med även...
rödrödblågröngulgulrödgulblålilaturkosgrönblåblålilarödgulgul

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj de verkar som att de du har haft en rätt super bra dag. Äta på Tatung och sedan bio. Kram