måndag 30 november 2009

Recension

Ja, den här dagen har ju varit både produktiv och inte...

Har spenderat merparten av dagen på staden. Från typ 12, då jag fick skjuts ner med Cecc av Urban och mötte upp Elina och Inez, till typ sent. 17.30 gick jag och Lena på bio för att se New Moon...
Vad ska vi säga... kändes kort, bortklippt och väldigt mycket klyschiga kommentarer och repliker.
Men, man var ändå tvungen att se den.
Mycket hud.
Det var i alla fall en lättsam och väldigt underhållande film... kommer förmodligen att se den igen... men då på dvd... eller så... Som sagt, lättsam och underhållande...

Men det har varit en roligt dag, även om jag verkat mer eller mindre förvirrad!

Innan jag for hemifrån hann jag dock spika upp min alldeles egna adventskalender på väggen... tog saken i egna händer i år. Blev suuuuper... ska visa kort på den en annan dag, kanske bjuda på innehållet även ;) bildligt då bara dock...

Nu ska jag leta fram lite kläder som jag kan ha imorgon, då jag är gymnasielärare...
Wish me luck.... med att hitta kläderna alltså, i min stökiga garderob...
Jobbet går som smort :P

Och imorgon ska vi ha personalmöte och medarbetarsamtal! Spännande!! På fritidsgården alltså...

1 kommentar:

Nisan82 sa...

Jo jag gör sushi utan fisk, men när jag gjorde den hos Anna så hade jag faktiskt lax för de var någon som ville ha det men jag har lite svårt för det. Men jag kanske kan lära mig. Vi får ta och göra sushi nån gång jag och du med :D