tisdag 22 juni 2010

Är någon överraskad?

SJÄLVKLART har jag lyckats vända på dygnet rätt ordentligt, redan!
Är någon överraskad över detta?
Har typ haft "sommarlov" sen lördag... fast jag jobbade i och för sig till två natten mellan fredag och lördag, var inte hemma förrän närmare tre och då så uppe i varv, att det inte blev sängen förrän närmare fem på morgonkvisten...

Men lite har man hunnit med i alla fall!

På söndagmorgon överraskade Johan mig med fina kanelbullar och en bukett väldigt vackra rosor, för att fira att det var ett år sedan han friade.
Vi hann även fara på marknaden i Boliden en sväng och sedan bjöd mina päron på middag på Viking inne i stan. En väldigt bra söndag med andra ord!

Igår var Cecc och jag till drängs för att käka våran årliga surströmming med Elina.
Tyvärr var ju inte Camilla med i år (men det blir ju grillat med henne senare) fast både Emil och sötaste Inez var med vid bordet. Lilla fina Irma deltog sovandes från en babysitter på golvet... med sina 6 veckor är hon inte så intresserad av maten eller samtalet...


Idag har jag varit en sväng ner på stan, träffat den nyklippta och snygga Cecc. Sen har Johan och jag varit upp en sväng på solbacken... handlat lite inför midsommar...
Hämtade även ut ett paket när jag var på stan idag... köpte ett par jättefina skor på tradera, helt nya och oanvända. Precis sådana som jag var jättesugen på att köpa när jag var i STHLM. Men nu fick jag dom för typ halva priset... tokvärt!! Jag är supernöjd!!

Och jo... idag överraskade Johan mig med att ha beställt säsong 2 av Macahan.... sweeeeet!! ;D

Inga kommentarer: