torsdag 24 juni 2010

Dagen före Midsommarafton...

Idag gjorde vi så fort som möjligt, det sista innan vi åkte till Gråis.


Denna lilla upptäckare hittade jag på Johans T-shirt när vi satt ute i solen och avnjöt kaffet efter lunchen...
Men han verkade inte vilja vara med på bild...
...och jo, när jag får råd, ska jag investera i ett lite fetare objektiv...



Så här glad blir Midoc när han tror att man har varit in och hämtat en godis till honom, men det var kameran man hade i händerna istället...
Han trodde nog att det var en bamse-stor jätte-godis...



Vi har smygstartat midsommarfirandet lite idag, med gott fika - goda Cup Cakes från Cup of Love. Testa dem!
God mat och frukt stod även på menyn.

Mmmm.... vattenmelooooon....




Sen har vi även inmundigat god dryck.
Jag och syster testade den där Cosmopolitan man kan köpa färdig... Den var inte illa...

Sen så hade föräldrarna inhandlat en Mojito, som jag fick smaka lite av... men det var inte min melodi lika mycket




En helt perfekt dag, med andra ord!
Lite semesterfasoner alltså...

Vi var även ut igår Johan och jag. Åt gott och så, och vandrade lite.
Firade både ett och annat!
Jättemysigt.

Men åter till idag. Har vi även suttit ute och njutit av sol och värme.
Idyll!

Ha en underbar midsommarafton alla!!


Inga kommentarer: