fredag 11 juni 2010

Sunshine!!

Härligt jobb man har!

Idag har jag spenderat hela dagen ute på myggvalla där mina elever har spelat fotboll hela dagen. Härligt folk. Bra matcher. TOPPENVÄDER. Kan man begära något mer för att dagen ska bli fulländad?

Jag är dock mer röd just nu, men röd är ju också en färg!
Om någon dag har väl det röda lagt sig och då kommer jag nog att vara mer brun.

Johan har ju varit på student för deras elever idag. Så nu i kväll har dom nått personalmys, men det passar ju ypperligt bra, då jag ska jobba och fälta ikväll på stan.
Hålla ett öga på stadens ungdomar och så.
Bara vädret håller i sig, så tror jag nog att det kommer att bli en toppenkväll!

Kommer dock att vara lagom mör imorgon. Då man typ jobbar från 08 på morgonen till kanske 03 på natten...
Skönt att man får vara ute och röra på sig och så bara!

Nu är bara frågan... vad får jag för middag?
Hmm.

Jaja... upp upp och iväg!!
Vinkevink

1 kommentar:

Nisan82 sa...

har du sett att jag har skickat en award som finns på min blogg? Kram