torsdag 17 juni 2010

Denna vecka...


Jobbade min sista dag i Bureå i måndags.
Vemodigt...
Men fick följa med en av mina klasser på "mentorskväll" på kvällen. Det var jättemysigt och jag är så glad att jag fick följa med!

Så blev det tisdag.
Våran 4-årsdag!!
Kan inte förstå att det redan gått fyra år (och nu två dagar) sen den där magiska förmiddagen under den strålande solen...
Det måste bero på att det har varit fyra lyckliga år fyllda med massa roligheter...
Men det är många steg kvar på våran väg genom livet. Och jag ser fram emot dem allihop!

Snart är det ju midsommar även!
Ett år sedan Johan friade.

Midsommar i Gråberg - det är alltid magiskt!


Men tillbaka till tisdagen, då vi skulle fira. Johan var hemma och så krasslig hela dagen med världens dunderförkylning. Så jag tog en prommis på någon timma där på eftermiddagen.
Men sen, efter mat (som vi hämtade på Olles - lite firande blev det allt). Började jag då må så illa, så jag fick inte sova något alls sen och spenderade hela natten i soffan... Så det blir att fira ordentligt en annan dag!

Idag har jag varit en sväng på stan med Cecc.
Det var kul. Men jag fick så ont i huvudet sen. Tror det beror på koffein-brist och att jag inte ätit nästan nått de senaste två dygnen. Men det ordnade sig sen, med en bra middag och en kopp kaffe på det... så nu är det hyffsat och bättre...

Vi har ju, för någon vecka sedan, piffat på balkongen även! Så jag tänkte visa några kort på hur det börjar arta sig.
Nu ska det bara slipas möbler och oljas lite.
Bara man törs vara ute på den i sommar, dels med all snö som varit i vinter och sen jordskalvet som skakade om hela huset i tisdags, på våran dag!

Bildkvaliteten på rosorna blev lite skum, då jag testade en ny inställning på kameran.
Men de får duga så länge... kommer nog nya kort så småningom.

Annars så, blir det jobb och skolavslutning i Byske imorgon! Kommer att bli hur kul som helst känner jag på mig!
Så jobbar Johan helg - på sitt gamla jobb. Från lördag till söndag...

Sen blir det sommarlov!

Älskar dig!

Inga kommentarer: