fredag 4 juni 2010

the first

Jepp, ikväll är första gången jag jobbar "ute".
Vi har ju stängt fritidsgården, men är ute och "finns" fredagar och lördagar. Ikväll är min första kväll jag jobbar på det viset.
Känns kul och spännande!


Sen, jobbtorkan alla pratar om...
hux flux har jag TRE jobb att välja mellan i sommar. Fastän jag hade velat vara ledig, typ första gången ever sen jag gick ut åttan...
Så nu är det mycket i mitt huvud. Om beslut.
Hur ska jag välja?


Veckan som gått har varit rätt lugn, tror jag...
Kommer inte ihåg så mycket alls, då jag varit trött för det mesta.
Pollen, säger jag bara...

Jobbar då på, på skolan jag är på nu.
Kul att man varit där så mycket, att man räknas som en i personalen. Men snart är man klar där!
Jobbar nästa vecka + kommande måndag. Sen så är det nog färdigt där!
Då är det bara fixet med fritidsgården och jobba skolavslutningskvällen som är kvar. Det känns jättekul. Även om jag vet att man kommer att bli helt slut efter en sån kväll, så vet jag att det blir hur kul som helst!

Nu ska jag pyssla lite innan det blir dax att dra :D
Vinkevink så länge

1 kommentar:

Oaboa sa...

Puss!!