onsdag 9 juni 2010

Vägen

Har ikväll sett filmen Vägen.
Att en film kan vara så bra, men samtidigt beröra och väcka sådant obehag.
Jag rekommenderar den starkt. Se den!
Men ha någon att hålla i handen....


Annars då?
Jo.
Orken börjar sina...
Tack och lov så är det snart skolavslutningar på alla de håll. Så snart får jag lite ledighet...
Har förresten fått ett annat jobb än det jag brukar ha.
Ska jobba på fritids!!
Så min ledighet blev inte så lång som jag tänkt.
Men vad gör man?
Får man en chans att jobba, måste man ju ta den! Även om det kunde ha varit lite lägligare planerat...
Menmen... man får försöka få det att funka ändå!

Nu måste jag sova...
Har haft en tuff start på veckan, och det blir mer...
Onsdag imorgon i alla fall!
Snart helg... jobbar dock förmodligen från 08 på fredagmorgon till typ 03 på lördag morgon...
Så, om du lyssnar riktigt noga kan du nog höra mitt helgtjut då...

Nattinatt

Inga kommentarer: