söndag 25 april 2010

Älskade, underbare...

Min fina älskling överraskade mig idag.

Då mina förhoppningar om att kanske kunna gå ut en sväng idag, gick åt skogen. Febertermometern visade feber idag...
Men Johan gick istället mitt ärende åt mig och så. Så snäll han är.

Och nu ikväll så upptäcker jag att han på sitt lilla äventyr idag, har köpt två presenter till mig!
Förutom att laga en supergod middag och mysa i soffan till en (enligt mig) TOPPENFILM (Coraline).
På mitt nattduksbord hade han placerat en ljuslykta som jag trånat efter så länge. Och en jättefin svart sten med en text i silver som löd "Jag Älskar Dig".

Detta är ljuslyktan.
Ska se lite the L Word, innan det blir dax att krypa till kojs.
Nattinatt och vinkevink

2 kommentarer:

LERA sa...

Var är den köpt?!

SleepLess sa...

Hej!
Den var nog hittat på bibo tror jag :)