måndag 5 april 2010

Påskdagen

Idag har vi varit till Nyholm, Strömfors och Boliden och spenderat dygnets ljusa, skymmande och mörka timmar i släkt och vänners goda sällskap.
God mat och gott sällskap har bjudits.

Fick även besöka nya platser.

Igår hade vi besök av Emma och Jonas som var uppe från sthlm för att spendera lite av sin påskledighet. Det blev middag, följt av hockey och sedan utgång.

I fredags hade vi haft övernattningsfrämmande av Markus, så vi startade dagen med en brunch tillsammans. Sedan fortsatte jag och min Johan till min moster för att fira min kusin, Fanny, som fyllde 20 år.
Resten av fredagen spenderade Johan och jag med att ha mys på riktigt, då vi knappt hunnit ses och umgås med varandra på riktigt länge.


Men, för att nu lyfta blicken lite och skåda ut över veckan som kommer... så vet jag inte vad jag ska berätta för er.
Det ända bestämda hittills är att Tisdag, dag, ska jag spendera med tjejerna på stan. Så blir det att avlägga ett besök i Gråberg.
Fredagens eftermiddag är även planerad. Sara, Maria och smink står på schemat bland annat! Spännande ska det bli...

Inga kommentarer: