söndag 11 april 2010

kreativiteten har flödat!

Ja, jag fick som lite inspiration efter gårdagens foto-session!
Så idag har jag lekt lite med min egen kamera.
Men, måste säga att med avsaknaden av ett stativ så blev kanske inte alla bilder så skarpa som jag önskat.
Tänkte här bjuda på några av det jag blev mest nöjd med...
...tog även några jättesnygga foton av en ny BH jag har, den jag fick av Johan i present. Det blev jättesnyggt. Men min älskade sambo trodde inte att det var lämpligt att lägga ut dem...
Är det så?
Det är ju "konst"...
Kan ju tillägga att jag inte har den på mig på bilderna, utan arrangerade ett snyggt stileben!

Nåväl.
Här kommer några av bilderna jag nämnde...
Lämna gärna en kommentar...




Jag har en till version på fotot med masken. Kunde egentligen inte bestämma mig för vilket jag borde lägga upp här. Men nu blev det detta.
Det var till just det motivet jag hade behövt ett stativ kände jag. Fick inte riktigt någon bra skärpa i dem...

Menmen. Sånt är livet.
Gör om och gör rätt!
En annan dag.
Då jag haft råd att investera i ett stativ ;)

2 kommentarer:

Victoria sa...

Åh, dina bilder var verkligen jättefina! :) De känns väldigt mycket Ida :D

Jag gillar de olika kameravinklarna du fått till och hur ljuset faller på bilderna. Bra jobbat! Fler såna bilder!! :)

Lilla syster yster sa...

Håller helt och hållet med Victoria! :)
Du är så duktig, syster! Får man komma och gå kurs hos dig någon dag?? ;D