lördag 10 april 2010

The Studio

Ja.
I afton slog jag följe med kusin Sara och barndomsvännen Maria och avlade ett besök på Aurum, där The Studio höll till.

Vi blev sminkade, sen fixade Maria mitt hår. Hon är så duktig!
Hon hade gjort en jättesnygg frisyr på sig själv och jag tyckte absolut att den passade till hennes 50-tals sminkning och de kläder i den stilen hon hade med. Blev riktigt bra kort på henne!
Sara fick en jättesnygg makeup hon med, och hennes sminkös blev nog väldans glad att Sara med skulle köra på 50-tals stilen! För hon fick sen hjälp med att göra värsta snygga frisyren som passade till det. Det var riktigt många snygga kort på min kusin!
Själv vet jag inte.
Gillade inte så jättemånga kort på mig själv just då. Men nu sitter jag här å undrar om jag var dum som inte köpte fler! För, det dom gör med skuggor och bakgrundseffekter. Det var riktigt snygga saker. Menmen... kanske inte direkt går att ångra sig nu?
Fast, jag la märke till att jag nog spände mig på något vänster så jag fick konstiga bulor vid tinningarna, så har jag ju absolut inte annars. Men så var det på jättemånga av korten!
Jag köpte i alla fall ett.
Här bjuder jag på det.


Har sen haft fredasmys för mig själv. Då Johan är och jobbar natt i natt, på sitt gamla jobb. Man behöver ju alla pengar man kan få!
Jag har då i alla fall fått dricka loka nu och sett en film som vi köpte för en hel evighet sen men inte sett. Den var väl... skum...
Fick som ont i huvudet då jag kom hem. Annars hade jag nog besökt antingen tjejfesten hos Cecc eller folksamlingen hos Maria...

Inga kommentarer: